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    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0)

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    [Admin] God Maya

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    Hola usuarios de tibiaface


    Aqui le dejo una recopilacion de eventos

    Battlefield

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    Castle 24h

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    City War

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    CTF

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    Dota

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    FireStorm Event

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    Rush Event

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    Ultimate Survivor

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    Zombie Event

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    Bro me podrias explicar de que tratan los siguientes eventos por favor c: //
    CTF//Dota//FireStorm Event//Ultimate Survivor

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    buen aporte ;D



    Si necesitas hospedaje para tu servidor usa este enlace y mira los buenos planes de Windows y Linux:
    Si tu cuenta de PayPal no esta verificada no importara, igual aceptan pagos con cuentas no verificadas.


    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) TRJEB8aSRYK5IulEU6ilJw
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    Me sale el siguiente error en el evento FireStorm Event

    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) H7vgACy

    no me deje entrar con ningun player

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    [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] escribió:Me sale el siguiente error en el evento FireStorm Event

    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) H7vgACy

    no me deje entrar con ningun player

    tiene que agregar storange que no este usando en su ot aqui

    Código:
    storages = {
                   main = 'fireStormEventMain', -- set free storage
                   player = 'fireStormEventPlayer', -- set free storage
                   joining = 'fireStormEventJoining', -- set free storage
                   exhaust = 'fireStormEventExhaust', -- set free storage
                   countEvent = 'fireStormEventCountEvent' -- set free storage
                },

    puede usas ejemplo

    50000
    50001
    de forma creciente



    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YNU5B25
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    Ahora me sale el siguiente error

    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YcrFObd

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    [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] escribió:Ahora me sale el siguiente error

    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YcrFObd


    Código:
    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
    <mod name="Fire_Storm_Event" version="3.0" author="CollocorpuseK" contact="otland.net" enabled="yes">
     
        <config name="config_fire_storm_event">
            <![CDATA[
                configFireStormEvent = {
                    storages = {
                        main = '13335', -- set free storage
                        player = '13336', -- set free storage
                        joining = '13337', -- set free storage
                        exhaust = '13338', -- set free storage
                        countEvent = '13339' -- set free storage
                    },
                 
                    position = {x=852 ,y=975,z=7}, -- position which player is teleported to
                    room = {
                        from = {x=851,y=974,z=7}, -- left top corner of event room
                        to = {x=873,y=996,z=7} -- right bottom corner of event room
                    },
     
                    rewards = {2472, 8982, 5785, 2365}, -- reward id which player can win (reward is random)
                    players = {
                        max = 50,
                        min = 2,
                        minLevel = 100
                    },
     
                    days = {
                        ['Tuesday'] = {'20:00:00'},
                        ['Thursday'] = {'18:37:00'},
                        ['Sunday'] = {'15:00:00'}
                    },
     
                    fireStormDelay = 1000, -- milisecond
                 
     
                    delayTime = 5.0, -- time in which players who joined to event are teleporting to teleport position
                    startEvent = 1, -- time from teleport to start event
                    text = 'To win and get a Rewards, stay as long as possible in the arena.'
                }
     
                fight = createConditionObject(CONDITION_INFIGHT)
                setConditionParam(fight, CONDITION_PARAM_TICKS, -1)
             
                y, x = 1, 1 -- don't change it
            ]]>
        </config>
     
        <lib name="lib_fire_storm_event">
            <![CDATA[
                function doStartFireStormEvent()
                    doSetStorage(configFireStormEvent.storages.joining, -1)
                 
                    if configFireStormEvent.players.min <= doCountPlayersFireStormEvent() then     
                        for _, cid in ipairs(getPlayersOnline()) do
                            if getCreatureStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                                doCreatureSetNoMove(cid, false)
                                doRemoveCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
                                doTeleportThing(cid, configFireStormEvent.position)
                                doCreatureSetStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player, -1)
                             
                                doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, 'Get ready. Fire Storm starts in '..configFireStormEvent.startEvent..' seconds.')
                            end
                        end
                     
                        addEvent(doSetStorage, configFireStormEvent.startEvent * 1000, configFireStormEvent.storages.main, 1)
                        addEvent(doRepeatCheckFireStorm, configFireStormEvent.startEvent * 1000 + 2000)
                     
                        doBroadcastMessage('Fire Storm has started. LET\'S GO!')
                    else
                        for _, cid in ipairs(getPlayersOnline()) do
                            if getCreatureStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                                doCreatureSetNoMove(cid, false)
                                doRemoveCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
                            end
                        end
                     
                        doBroadcastMessage('Fire Storm hasn\'t started beacuse there were not enough players.')
                    end
                end
             
                function doRepeatCheckFireStorm()
                    if getStorage(configFireStormEvent.storages.main) > 0 then
                        local xTable, yTable, playerTable = {}, {}, {}
     
                        for x = configFireStormEvent.room.from.x, configFireStormEvent.room.to.x do
                            for y = configFireStormEvent.room.from.y, configFireStormEvent.room.to.y do
                                table.insert(xTable, x)
                                table.insert(yTable, y)
     
                                local n, i = getTileInfo({x=x, y=y, z=configFireStormEvent.room.to.z}).creatures, 1
                                if n ~= 0 then
                                    local v = getThingfromPos({x=x, y=y, z=configFireStormEvent.room.to.z, stackpos=i}).uid
                                    while v ~= 0 do
                                        if isPlayer(v) then
                                            table.insert(playerTable, v)
                                            if n == #playerTable then
                                                break
                                            end
                                        end
                                        i = i + 1
                                        v = getThingfromPos({x=x, y=y, z=configFireStormEvent.room.to.z, stackpos=i}).uid
                                    end
                                end
                            end
                        end
     
                        if #playerTable == 1 then
                            local prize = math.random(#configFireStormEvent.rewards)
                            doCreatureAddHealth(playerTable[1], getCreatureMaxHealth(playerTable[1]) - getCreatureHealth(playerTable[1]))
                            doCreatureAddMana(playerTable[1], getCreatureMaxMana(playerTable[1]) - getCreatureMana(playerTable[1]))
                            doTeleportThing(playerTable[1], getTownTemplePosition(getPlayerTown(playerTable[1])), true)
                            doPlayerAddItem(playerTable[1], configFireStormEvent.rewards[prize], 1)
                            doPlayerSendTextMessage(playerTable[1], MESSAGE_EVENT_ADVANCE, 'You win! You have received ' .. getItemNameById(configFireStormEvent.rewards[prize]) .. ' as reward.')
                            doBroadcastMessage('Fire Storm has finished. The winner is ' .. getCreatureName(playerTable[1]) .. '. Congratulations.')
                            doSetStorage(configFireStormEvent.storages.main, -1)
                         
                            db.executeQuery("INSERT INTO `events` (`event_name`, `winner_name`, `won_item`, `time_win`) VALUES (\"Fire\", \"" .. getCreatureName(playerTable[1]) .. "\", \"" .. getItemNameById(configFireStormEvent.rewards[prize]) .. "\", " .. getStorage(configFireStormEvent.storages.countEvent) ..");")
                            doSetStorage(configFireStormEvent.storages.countEvent, getStorage(configFireStormEvent.storages.countEvent) + 1)
                         
                            x, y = 1, 1
                        elseif #playerTable > 1 then
                            for a = 1, y do
                                addEvent(
                                    function()
                                        local pos = {x=xTable[math.random(#xTable)], y=yTable[math.random(#yTable)], z=7}
     
                                        for _, player in ipairs(playerTable) do
                                            local pPos = getThingPos(player)
                                            if pPos.x == pos.x and pPos.y == pos.y and pPos.z == pos.z then
                                                doCreatureAddHealth(player, - getCreatureMaxHealth(player))
                                            end
                                        end
                                        doSendDistanceShoot({x = pos.x - math.random(4, 6), y = pos.y - 5, z = pos.z}, pos, CONST_ANI_FIRE)
     
                                        addEvent(doSendMagicEffect, 150, pos, CONST_ME_HITBYFIRE)
                                        addEvent(doSendMagicEffect, 150, pos, CONST_ME_FIREAREA)
                                    end,
                                    math.random(100,1000)
                                )
                            end
                            if x == 5 * y then
                                y = y + 1
                            end
                         
                            x = x + 1
                        else
                            doBroadcastMessage('No one survived the Fire Storm.')
                            doSetStorage(configFireStormEvent.storages.main, -1)                     
                            doSetStorage(configFireStormEvent.storages.countEvent, getStorage(configFireStormEvent.storages.countEvent) + 1)
                            x, y = 1, 1
                        end
                     
                        addEvent(doRepeatCheckFireStorm, configFireStormEvent.fireStormDelay)
                    end
                end
             
                function doCountPlayersFireStormEvent()
                    local x = 0
                    for _, cid in ipairs(getPlayersOnline()) do
                        if getCreatureStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                            x = x + 1
                        end
                    end
                    return x
                end
             
                function doStartCountingFireStormEvent(x)
                    if configFireStormEvent.delayTime-x > 0 then
                        doBroadcastMessage('Fire Storm will start in '..configFireStormEvent.delayTime-x..' minutes. You can join to the event by say "!fire join".')
                        addEvent(doStartCountingFireStormEvent, 60*1000, x+1)
                    end
                end
            ]]>
        </lib>
        <talkaction words="!fire" event="script">
            <![CDATA[
                domodlib("config_fire_storm_event")
     
                function onSay(cid, words, param)
                    if getStorage(configFireStormEvent.storages.joining) ~= 1 then
                        return doPlayerSendCancel(cid, 'Fire Storm hasn\'t started yet.')
                    elseif param == '' then
                        return doPlayerSendCancel(cid, 'Command param required (say: "!fire join" or "!fire leave.").')
                    elseif getPlayerLevel(cid) < configFireStormEvent.players.minLevel then
                        return doPlayerSendCancel(cid, 'You can\'t join to the event if you don\'t have a require '..configFireStormEvent.players.minLevel..' level.')
                    elseif getTileInfo(getThingPos(cid)).protection ~= true then
                        return doPlayerSendCancel(cid, 'You can\'t join to the event if you aren\'t in protection zone.')
                    elseif exhaustion.check(cid, configFireStormEvent.storages.exhaust) ~= false then
                        return doPlayerSendCancel(cid, 'You must wait '..exhaustion.get(cid, configFireStormEvent.storages.exhaust)..' seconds to use this command again.')
                    end
     
                    if param == 'join' then
                        if getCreatureStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                            return doPlayerSendCancel(cid, 'You have arleady joined to event. Wait patiently for start.')
                        elseif doCountPlayersFireStormEvent() == configFireStormEvent.players.max then
                            return doPlayerSendCancel(cid, 'Max players in the event have been reached.')
                        end
                   
                        doCreatureSetNoMove(cid, true)
                        doPlayerPopupFYI(cid, configFireStormEvent.text)
                        doCreatureSetStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player, 1)
                        doAddCondition(cid, fight)
                        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, 'You have joined to Fire Storm Event. You can\'t move until event start. Wait patiently for the event start.')
                        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ORANGE, 'You have joined to Fire Storm Event.')
                    elseif param == 'leave' then
                        if getCreatureStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player) <= 0 then
                            return doPlayerSendCancel(cid, 'You can\'t leave from the event if you don\'t join.')
                        end
                   
                        doCreatureSetNoMove(cid, false)
                        doRemoveCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
                        doCreatureSetStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player, -1)
                        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ORANGE, 'You have left from the Fire Storm Event.')
                    end
               
                    exhaustion.set(cid, configFireStormEvent.storages.exhaust, 5)
               
                    return true
                end
            ]]>
        </talkaction>
     
        <talkaction words="!startfire" access="5" event="script">
            <![CDATA[
                domodlib("config_fire_storm_event")
                domodlib("lib_fire_storm_event")
     
                function onSay(cid, words, param)
                    if getStorage(configFireStormEvent.storages.main) > 0 then
                        return doPlayerSendCancel(cid, 'Fire Storm Event is already running.')
                    end
           
                    doStartCountingFireStormEvent(0)
               
                    for _, pid in ipairs(getPlayersOnline()) do
                        if getCreatureStorage(pid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                            doCreatureSetStorage(pid, configFireStormEvent.storages.player, -1)
                            doTeleportThing(pid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(pid)), true)
                        end
                    end
               
                    doSetStorage(configFireStormEvent.storages.joining, 1)
                    addEvent(doStartFireStormEvent, configFireStormEvent.delayTime * 60 * 1000)
                    return true
                end
            ]]>
        </talkaction>
     
        <globalevent name="Fire_Storm_Event_Days" interval="1000" event="script">
            <![CDATA[
                domodlib("config_fire_storm_event")
                domodlib("lib_fire_storm_event")
     
                local daysOpen = {}         
                for k, v in pairs(configFireStormEvent.days) do
                    table.insert(daysOpen, k)
                end
           
                function onThink(interval)
                    if isInArray(daysOpen, os.date('%A')) then
                        if isInArray(configFireStormEvent.days[os.date('%A')], os.date('%X', os.time())) then
                            if getStorage(configFireStormEvent.storages.joining) ~= 1 then
                                doStartCountingFireStormEvent(0)
                           
                                for _, pid in ipairs(getPlayersOnline()) do
                                    if getCreatureStorage(pid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                                        doCreatureSetStorage(pid, configFireStormEvent.storages.player, -1)
                                        doTeleportThing(pid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(pid)), true)
                                    end
                                end
                           
                                doSetStorage(configFireStormEvent.storages.joining, 1)
                                addEvent(doStartFireStormEvent, configFireStormEvent.delayTime * 60 * 1000)
                            end
                        end
                    end
                    return true
                end
            ]]>
        </globalevent>
     
        <event type="statschange" name="Fire_Storm_Event_Dead" event="script">
            <![CDATA[
                domodlib("config_fire_storm_event")
     
                function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
                    if type == 1 and getCreatureHealth(cid) <= value then
                        if isInRange(getThingPos(cid), configFireStormEvent.room.from, configFireStormEvent.room.to) then
                            doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid) - getCreatureHealth(cid))
                            doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid) - getCreatureMana(cid))
                            doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)))
                            doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ORANGE, 'You loss.')
                            return false
                        end
                    end
                    return true
                end
            ]]>
        </event>
     
        <event type="login" name="Fire_Storm_Event_Login" event="script">
            <![CDATA[
                domodlib("config_fire_storm_event")
       
                function onLogin(cid)
                    if getCreatureStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player) > 0 then
                        doCreatureSetStorage(cid, configFireStormEvent.storages.player, -1)
                        doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)), true)
                        doCreatureSetNoMove(cid, false)
                        doRemoveCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
                    end
     
                    registerCreatureEvent(cid, 'Fire_Storm_Event_Dead')
                    return true
                end
            ]]>
        </event>
     
        <globalevent name="Fire_Storm_Event_Start" type="startup" event="script">
            <![CDATA[
                domodlib("config_fire_storm_event")
     
                function onStartup()
                    doSetStorage(configFireStormEvent.storages.main, -1)
                    doSetStorage(configFireStormEvent.storages.joining, -1)
                    return true
                end
            ]]>
        </globalevent>
    </mod>



    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YNU5B25
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    en el de zombie event versión vodkart me aparece un error, estoy usando otxserver 8.6 2.12+

    Código:
    [14:37:44.004] [Error - GlobalEvent Interface]
    [14:37:44.004] In a timer event called from:
    [14:37:44.004] domodlib('zombie_config')
    [14:37:44.004] function onThink(interval, lastExecution)
    [14:37:44.004]  if zombie_days[os.date("%A")] then
    [14:37:44.004]          local hrs = tostring(os.date("%X")):sub(1, 5)
    [14:37:44.005]          if isInArray(zombie_days[os.date("%A")], hrs) and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3]) <= 0 then
    [14:37:44.005]                  local tp = doCreateItem(1387, 1, zombie_config.teleport[1])
    [14:37:44.005]                  doItemSetAttribute(tp, "aid", 45100)
    [14:37:44.005]                  CheckZombieEvent(zombie_config.CheckTime)
    [14:37:44.006]                  setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], 0)
    [14:37:44.006]                  setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2], 0)
    [14:37:44.006]                  HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
    [14:37:44.006]          end
    [14:37:44.006]  end
    [14:37:44.007]  return true
    [14:37:44.007] end:onThink
    [14:37:44.007] Description:
    [14:37:44.007] (LuaInterface::luaDoCreateMonster) Monster with name '' not found

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    lo copie exactamente igual
    Código:
    <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
    <mod name="Perfect Zombie System" version="8.6" author="Vodkart" contact="tibiaking.com" enabled="no">
    <config name="zombie_config"><![CDATA[
    zombie_config = {
       storages = {172100, 172101, 172102}, -- n edite
       players = {min = 2, max = 30}, -- min, max players no evento
       rewards = {items ={{9971,10},{8306,4},{7440,1}}, trophy = 5805},
       timeToStartEvent = 10, -- segundos para começar o evento
       CheckTime = 1, -- tempo que o TP fica aberto para os jogadores adrentarem o evento
       teleport = {{x=985, y=992, z=7}, {x=1501, y=909, z=7}}, -- position do tp onde aparece, position para onde o jogador vai ao entrar no tp
       arena = {{x=1486, y=888, z=7},{x=1522, y=936, z=7}}, -- area positions
       monster_name = "Zombie Event",
       timeBetweenSpawns = 20,
       min_Level = 8
    }
    zombie_days = {
       ["Monday"] = {"13:00","18:00","20:00","22:00"},
       ["Tuesday"] = {"13:00","18:00","22:50","22:00"},
       ["Wednesday"] = {"21:03","18:00","20:00","22:00"},
       ["Thursday"] = {"13:00","18:00","20:00","22:00"},
       ["Friday"] = {"13:00","18:00","21:45","22:00"},
       ["Saturday"] = {"14:36","18:00","20:00","22:00"},
       ["Sunday"] = {"13:00","18:00","20:00","22:00"}
    }
    function removeZombieTp()
       local t = getTileItemById(zombie_config.teleport[1], 1387).uid
       return t > 0 and doRemoveItem(t) and doSendMagicEffect(zombie_config.teleport[1], CONST_ME_POFF)
    end
    function ZerarStoragesZombie()
       for _, stor in pairs(zombie_config.storages) do
          setGlobalStorageValue(stor, 0)
       end
    end
    function getPlayersInZombieEvent()
       local t = {}
       for _, pid in pairs(getPlayersOnline()) do
          if isInRange(getPlayerPosition(pid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) and getPlayerAccess(pid) < 3 then
             t[#t+1] = pid
          end
       end
       return t
    end
    function getZombieRewards(cid, items)
     for _, i_i in ipairs(items) do
      local item, amount = i_i[1],i_i[2]
      if isItemStackable(item) or amount == 1 then
      doPlayerAddItem(cid, item, amount)
      else
      for i = 1, amount do
        doPlayerAddItem(cid, item, 1)
      end
      end
     end
    end
    function HaveCreatureZombie(area, remove)
       for x = area[1].x - 1, area[2].x + 1 do
          for y = area[1].y - 1, area[2].y + 1 do
             local pos = {x=x, y=y, z=area[1].z}
             local m = getTopCreature(pos).uid
             if remove ~= false and m ~= 0 and isMonster(m) then doRemoveCreature(m) end
          end
       end
    end
    function spawnZombie()
       if #getPlayersInZombieEvent() > 1 then
             local pos = {x=math.random(zombie_config.arena[1].x, zombie_config.arena[2].x), y=math.random(zombie_config.arena[1].y,zombie_config.arena[2].y), z=zombie_config.arena[1].z}
             local var = doCreateMonster(zombie_config.monster_name, pos, false, false, false)
          if var == false then
             spawnZombie()
             return LUA_ERROR
          else
             doSendDistanceShoot({x = pos.x - math.random(4, 6), y = pos.y - 5, z = pos.z}, pos, CONST_ANI_FIRE)
             addEvent(doSendMagicEffect, 150, pos, CONST_ME_HITBYFIRE)
             addEvent(doSendMagicEffect, 150, pos, CONST_ME_FIREAREA)
             doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_MORTAREA)
             setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2], getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2]) <= 0 and 1 or getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2])+1)
             doBroadcastMessage("A zombie has spawned! There is currently " .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2]) .. " zombies in the zombie event!", MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED)
             addEvent(spawnZombie, zombie_config.timeBetweenSpawns *1000)
          end
       end
    end
    function CheckZombieEvent(delay)
       if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) ~= (zombie_config.players.max+1) then
          if delay > 0 and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) < zombie_config.players.max then
             doBroadcastMessage("Zombie event starting in " .. delay .. " minutes! The teleport will be closed when the event start!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
          elseif delay == 0 and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) < zombie_config.players.min then
             for _, cid in pairs(getPlayersInZombieEvent()) do
                doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)))
                doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
             end
             removeZombieTp()
             doBroadcastMessage("The Zombie event could not start because of to few players participating.\n At least " .. zombie_config.players.min .. " players is needed!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
             setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], 0)
          elseif delay == 0 and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) >= zombie_config.players.min then
             removeZombieTp()
             doBroadcastMessage("The Zombie event is now full [" .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) .. " players]! The event will soon start.")
             for _, var in pairs(getPlayersInZombieEvent()) do
                doPlayerSendTextMessage(var, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "The first zombie will spawn in " .. zombie_config.timeBetweenSpawns .. " seconds! Good luck!")
             end
             addEvent(spawnZombie, zombie_config.timeToStartEvent*1000)
          end
          addEvent(CheckZombieEvent, 60000, delay-1)
       end
    end]]></config>
    <event type="statschange" name="ZombieStats" event="script"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
    if isPlayer(cid) and isMonster(attacker) and getCreatureName(attacker) == zombie_config.monster_name then
       if isInRange(getPlayerPosition(cid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) then
          if #getPlayersInZombieEvent() > 1 then
             doBroadcastMessage(getPlayerName(cid) .. " have been eated by Zombies!", MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED)
             local corpse = doCreateItem(getPlayerSex(cid) == 1 and 3058 or 6081, 1, getPlayerPosition(cid))
             doItemSetAttribute(corpse, "description", "You recognize " .. getCreatureName(cid) .. ". He was killed by "..(isMonster(attacker) and "a "..string.lower(getCreatureName(attacker)) or isCreature(attacker) and getCreatureName(attacker) or "a field item")..".")
             doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
             doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)), false)
             doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
             if #getPlayersInZombieEvent() == 1 then
                local winner = getPlayersInZombieEvent()[1]
                doBroadcastMessage(getCreatureName(winner)..' has survived at zombie event!')
                local goblet = doPlayerAddItem(winner, zombie_config.rewards.trophy, 1)
                doItemSetAttribute(goblet, "description", "Awarded to " .. getPlayerName(winner) .. " for winning the Zombie event.")
                getZombieRewards(winner, zombie_config.rewards.items)
                doTeleportThing(winner, getTownTemplePosition(getPlayerTown(winner)), false)
                doSendMagicEffect(getPlayerPosition(winner), CONST_ME_TELEPORT)
                doBroadcastMessage(getPlayerName(winner).." won the Zombie event! Congratulations!")
                HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
             end
          else
             doBroadcastMessage("No one survived in the Zombie Event.", MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
             HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
          end
          return false
       end
    end
    return true]]></event>
    <globalevent name="Zombie_Start" interval="60000" event="script"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
    function onThink(interval, lastExecution)
       if zombie_days[os.date("%A")] then
          local hrs = tostring(os.date("%X")):sub(1, 5)
          if isInArray(zombie_days[os.date("%A")], hrs) and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3]) <= 0 then
             local tp = doCreateItem(1387, 1, zombie_config.teleport[1])
             doItemSetAttribute(tp, "aid", 45100)
             CheckZombieEvent(zombie_config.CheckTime)
             setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], 0)
             setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2], 0)
             HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
          end
       end
       return true
    end]]></globalevent>
    <event type="login" name="Zombie_Login" event="script"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
    function onLogin(cid)
       registerCreatureEvent(cid, "ZombieBattle")
       registerCreatureEvent(cid, "ZombieStats")
       if isInRange(getPlayerPosition(cid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) then
          doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)))
       end
       return true
    end]]></event>
    <event type="combat" name="ZombieBattle" event="script"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
    if isPlayer(cid) and isPlayer(target) and isInRange(getPlayerPosition(cid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) then
       doPlayerSendCancel(cid, "You may not attack this player.") return false
    end
    return true
    ]]></event>
    <movevent type="StepIn" actionid ="45100" event="script"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
    function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
       if not isPlayer(cid) then return true end
       if getPlayerAccess(cid) > 3 then return doTeleportThing(cid, zombie_config.teleport[2]) end
       if getPlayerLevel(cid) < zombie_config.min_Level then
          doTeleportThing(cid, fromPosition, true)
          doPlayerSendCancel(cid, "You need to be at least level " .. zombie_config.min_Level .. ".")
          doSendMagicEffect(getThingPos(cid), CONST_ME_MAGIC_BLUE)
          return true
       end
       if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) <= zombie_config.players.max then
          doTeleportThing(cid, zombie_config.teleport[2])
          setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1])+1)
          doBroadcastMessage(getPlayerName(cid) .. " entered the Zombie event! Currently " .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) .. " players have joined!", MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED)
          if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) == zombie_config.players.max then
             setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1])+1)
             removeZombieTp()
             doBroadcastMessage("The Zombie event is now full [" .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1])-1 .. " players]! The event will soon start.")
             for _, var in pairs(getPlayersInZombieEvent()) do
                doPlayerSendTextMessage(var, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "The first zombie will spawn in " .. zombie_config.timeBetweenSpawns .. " seconds! Good luck!")
             end
             addEvent(spawnZombie, zombie_config.timeToStartEvent*1000)
          end
       end
       return true
    end]]></movevent>
    <talkaction words="/zombiestart" access="5" event="buffer"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
       if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3]) > 0 then
          doPlayerSendCancel(cid, "The event is already starting.") return true
       elseif not param or not tonumber(param) then
          doPlayerSendCancel(cid, "Use only numbers.") return true
       end
       local param = tonumber(param) <= 0 and 1 or tonumber(param)
       local tp = doCreateItem(1387, 1, zombie_config.teleport[1])
          doItemSetAttribute(tp, "aid", 45100)
          CheckZombieEvent(tonumber(param))
          ZerarStoragesZombie()
          setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3], 1)
          HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
    ]]></talkaction>
    <globalevent name="ZombieDebug-Start" type="start" event="buffer"><![CDATA[
    domodlib('zombie_config')
    ZerarStoragesZombie()
    return true]]></globalevent>
    </mod>

    pero no veo donde esta el name del Monster aquí

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    [Admin] God Maya

    [Admin] God Maya
    Administrador
    Administrador
    monster_name = "Zombie Event",

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    Ahi esta ese ea el nombre monster



    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YNU5B25
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    admin, sigue saliendo el mismo error, ya verifique que el nombre del zombie este bien, con mayusculas y todo, pero sigue saliendo el mismo error.

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    [Admin] God Maya

    [Admin] God Maya
    Administrador
    Administrador
    [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] escribió:admin, sigue saliendo el mismo error, ya verifique que el nombre del zombie este bien, con mayusculas y todo, pero sigue saliendo el mismo error.

    intenta asi

    Código:

            <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
            <mod name="Perfect Zombie System" version="8.6" author="Vodkart" contact="tibiaking.com" enabled="no">
            <config name="zombie_config"><![CDATA[
            zombie_config = {
              storages = {172100, 172101, 172102}, -- n edite
              players = {min = 2, max = 30}, -- min, max players no evento
              rewards = {items ={{9971,10},{8306,4},{7440,1}}, trophy = 5805},
              timeToStartEvent = 10, -- segundos para começar o evento
              CheckTime = 1, -- tempo que o TP fica aberto para os jogadores adrentarem o evento
              teleport = {{x=985, y=992, z=7}, {x=1501, y=909, z=7}}, -- position do tp onde aparece, position para onde o jogador vai ao entrar no tp
              arena = {{x=1486, y=888, z=7},{x=1522, y=936, z=7}}, -- area positions
              monster_name = 'Zombie Event',
              timeBetweenSpawns = 20,
              min_Level = 8
            }
            zombie_days = {
              ["Monday"] = {"13:00","18:00","20:00","22:00"},
              ["Tuesday"] = {"13:00","18:00","22:50","22:00"},
              ["Wednesday"] = {"21:03","18:00","20:00","22:00"},
              ["Thursday"] = {"13:00","18:00","20:00","22:00"},
              ["Friday"] = {"13:00","18:00","21:45","22:00"},
              ["Saturday"] = {"14:36","18:00","20:00","22:00"},
              ["Sunday"] = {"13:00","18:00","20:00","22:00"}
            }
            function removeZombieTp()
              local t = getTileItemById(zombie_config.teleport[1], 1387).uid
              return t > 0 and doRemoveItem(t) and doSendMagicEffect(zombie_config.teleport[1], CONST_ME_POFF)
            end
            function ZerarStoragesZombie()
              for _, stor in pairs(zombie_config.storages) do
                  setGlobalStorageValue(stor, 0)
              end
            end
            function getPlayersInZombieEvent()
              local t = {}
              for _, pid in pairs(getPlayersOnline()) do
                  if isInRange(getPlayerPosition(pid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) and getPlayerAccess(pid) < 3 then
                    t[#t+1] = pid
                  end
              end
              return t
            end
            function getZombieRewards(cid, items)
            for _, i_i in ipairs(items) do
              local item, amount = i_i[1],i_i[2]
              if isItemStackable(item) or amount == 1 then
              doPlayerAddItem(cid, item, amount)
              else
              for i = 1, amount do
                doPlayerAddItem(cid, item, 1)
              end
              end
            end
            end
            function HaveCreatureZombie(area, remove)
              for x = area[1].x - 1, area[2].x + 1 do
                  for y = area[1].y - 1, area[2].y + 1 do
                    local pos = {x=x, y=y, z=area[1].z}
                    local m = getTopCreature(pos).uid
                    if remove ~= false and m ~= 0 and isMonster(m) then doRemoveCreature(m) end
                  end
              end
            end
            function spawnZombie()
              if #getPlayersInZombieEvent() > 1 then
                    local pos = {x=math.random(zombie_config.arena[1].x, zombie_config.arena[2].x), y=math.random(zombie_config.arena[1].y,zombie_config.arena[2].y), z=zombie_config.arena[1].z}
                    local var = doCreateMonster(zombie_config.monster_name, pos, false, false, false)
                  if var == false then
                    spawnZombie()
                    return LUA_ERROR
                  else
                    doSendDistanceShoot({x = pos.x - math.random(4, 6), y = pos.y - 5, z = pos.z}, pos, CONST_ANI_FIRE)
                    addEvent(doSendMagicEffect, 150, pos, CONST_ME_HITBYFIRE)
                    addEvent(doSendMagicEffect, 150, pos, CONST_ME_FIREAREA)
                    doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_MORTAREA)
                    setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2], getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2]) <= 0 and 1 or getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2])+1)
                    doBroadcastMessage("A zombie has spawned! There is currently " .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2]) .. " zombies in the zombie event!", MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED)
                    addEvent(spawnZombie, zombie_config.timeBetweenSpawns *1000)
                  end
              end
            end
            function CheckZombieEvent(delay)
              if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) ~= (zombie_config.players.max+1) then
                  if delay > 0 and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) < zombie_config.players.max then
                    doBroadcastMessage("Zombie event starting in " .. delay .. " minutes! The teleport will be closed when the event start!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
                  elseif delay == 0 and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) < zombie_config.players.min then
                    for _, cid in pairs(getPlayersInZombieEvent()) do
                        doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)))
                        doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
                    end
                    removeZombieTp()
                    doBroadcastMessage("The Zombie event could not start because of to few players participating.\n At least " .. zombie_config.players.min .. " players is needed!", MESSAGE_STATUS_WARNING)
                    setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], 0)
                  elseif delay == 0 and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) >= zombie_config.players.min then
                    removeZombieTp()
                    doBroadcastMessage("The Zombie event is now full [" .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) .. " players]! The event will soon start.")
                    for _, var in pairs(getPlayersInZombieEvent()) do
                        doPlayerSendTextMessage(var, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "The first zombie will spawn in " .. zombie_config.timeBetweenSpawns .. " seconds! Good luck!")
                    end
                    addEvent(spawnZombie, zombie_config.timeToStartEvent*1000)
                  end
                  addEvent(CheckZombieEvent, 60000, delay-1)
              end
            end]]></config>
            <event type="statschange" name="ZombieStats" event="script"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
            if isPlayer(cid) and isMonster(attacker) and getCreatureName(attacker) == zombie_config.monster_name then
              if isInRange(getPlayerPosition(cid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) then
                  if #getPlayersInZombieEvent() > 1 then
                    doBroadcastMessage(getPlayerName(cid) .. " have been eated by Zombies!", MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED)
                    local corpse = doCreateItem(getPlayerSex(cid) == 1 and 3058 or 6081, 1, getPlayerPosition(cid))
                    doItemSetAttribute(corpse, "description", "You recognize " .. getCreatureName(cid) .. ". He was killed by "..(isMonster(attacker) and "a "..string.lower(getCreatureName(attacker)) or isCreature(attacker) and getCreatureName(attacker) or "a field item")..".")
                    doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
                    doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)), false)
                    doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
                    if #getPlayersInZombieEvent() == 1 then
                        local winner = getPlayersInZombieEvent()[1]
                        doBroadcastMessage(getCreatureName(winner)..' has survived at zombie event!')
                        local goblet = doPlayerAddItem(winner, zombie_config.rewards.trophy, 1)
                        doItemSetAttribute(goblet, "description", "Awarded to " .. getPlayerName(winner) .. " for winning the Zombie event.")
                        getZombieRewards(winner, zombie_config.rewards.items)
                        doTeleportThing(winner, getTownTemplePosition(getPlayerTown(winner)), false)
                        doSendMagicEffect(getPlayerPosition(winner), CONST_ME_TELEPORT)
                        doBroadcastMessage(getPlayerName(winner).." won the Zombie event! Congratulations!")
                        HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
                    end
                  else
                    doBroadcastMessage("No one survived in the Zombie Event.", MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
                    HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
                  end
                  return false
              end
            end
            return true]]></event>
            <globalevent name="Zombie_Start" interval="60000" event="script"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
            function onThink(interval, lastExecution)
              if zombie_days[os.date("%A")] then
                  local hrs = tostring(os.date("%X")):sub(1, 5)
                  if isInArray(zombie_days[os.date("%A")], hrs) and getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3]) <= 0 then
                    local tp = doCreateItem(1387, 1, zombie_config.teleport[1])
                    doItemSetAttribute(tp, "aid", 45100)
                    CheckZombieEvent(zombie_config.CheckTime)
                    setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], 0)
                    setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[2], 0)
                    HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
                  end
              end
              return true
            end]]></globalevent>
            <event type="login" name="Zombie_Login" event="script"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
            function onLogin(cid)
              registerCreatureEvent(cid, "ZombieBattle")
              registerCreatureEvent(cid, "ZombieStats")
              if isInRange(getPlayerPosition(cid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) then
                  doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)))
              end
              return true
            end]]></event>
            <event type="combat" name="ZombieBattle" event="script"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
            if isPlayer(cid) and isPlayer(target) and isInRange(getPlayerPosition(cid), zombie_config.arena[1], zombie_config.arena[2]) then
              doPlayerSendCancel(cid, "You may not attack this player.") return false
            end
            return true
            ]]></event>
            <movevent type="StepIn" actionid ="45100" event="script"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
            function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
              if not isPlayer(cid) then return true end
              if getPlayerAccess(cid) > 3 then return doTeleportThing(cid, zombie_config.teleport[2]) end
              if getPlayerLevel(cid) < zombie_config.min_Level then
                  doTeleportThing(cid, fromPosition, true)
                  doPlayerSendCancel(cid, "You need to be at least level " .. zombie_config.min_Level .. ".")
                  doSendMagicEffect(getThingPos(cid), CONST_ME_MAGIC_BLUE)
                  return true
              end
              if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) <= zombie_config.players.max then
                  doTeleportThing(cid, zombie_config.teleport[2])
                  setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1])+1)
                  doBroadcastMessage(getPlayerName(cid) .. " entered the Zombie event! Currently " .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) .. " players have joined!", MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED)
                  if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1]) == zombie_config.players.max then
                    setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1], getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1])+1)
                    removeZombieTp()
                    doBroadcastMessage("The Zombie event is now full [" .. getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[1])-1 .. " players]! The event will soon start.")
                    for _, var in pairs(getPlayersInZombieEvent()) do
                        doPlayerSendTextMessage(var, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "The first zombie will spawn in " .. zombie_config.timeBetweenSpawns .. " seconds! Good luck!")
                    end
                    addEvent(spawnZombie, zombie_config.timeToStartEvent*1000)
                  end
              end
              return true
            end]]></movevent>
            <talkaction words="/zombiestart" access="5" event="buffer"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
              if getGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3]) > 0 then
                  doPlayerSendCancel(cid, "The event is already starting.") return true
              elseif not param or not tonumber(param) then
                  doPlayerSendCancel(cid, "Use only numbers.") return true
              end
              local param = tonumber(param) <= 0 and 1 or tonumber(param)
              local tp = doCreateItem(1387, 1, zombie_config.teleport[1])
                  doItemSetAttribute(tp, "aid", 45100)
                  CheckZombieEvent(tonumber(param))
                  ZerarStoragesZombie()
                  setGlobalStorageValue(zombie_config.storages[3], 1)
                  HaveCreatureZombie(zombie_config.arena, true)
            ]]></talkaction>
            <globalevent name="ZombieDebug-Start" type="start" event="buffer"><![CDATA[
            domodlib('zombie_config')
            ZerarStoragesZombie()
            return true]]></globalevent>
            </mod>



    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YNU5B25
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    da este error :
    Código:
    mods/zombie.xml:1: parser error : XML declaration allowed only at the start of the document
            <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
                ^
    mods/zombie.xml:8: parser error : Input is not proper UTF-8, indicate encoding !
    Bytes: 0xE7 0x61 0x72 0x20
              timeToStartEvent = 10, -- segundos para comeþar o evento
                                                          ^
    [11:51:45.918] >>> Loading zombie.xml ...[Error - ScriptManager::loadFromXml] Cannot load mod zombie.xml
    [11:51:45.919] Line: 8, Info: Input is not proper UTF-8, indicate encoding !
    [11:51:45.921] Bytes: 0xE7 0x61 0x72 0x20

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    Código:
    mods/zombie.xml:1: parser error : XML declaration allowed only at the start of the document
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                ^
    mods/zombie.xml:8: parser error : Input is not proper UTF-8, indicate encoding !
    Bytes: 0xE7 0x61 0x72 0x20
              timeToStartEvent = 10, -- segundos para comeþar o evento
                                                          ^
    [11:51:45.918] >>> Loading zombie.xml ...[Error - ScriptManager::loadFromXml] Cannot load mod zombie.xml
    [11:51:45.919] Line: 8, Info: Input is not proper UTF-8, indicate encoding !
    [11:51:45.921] Bytes: 0xE7 0x61 0x72 0x20



    rpueba con este

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    Luego ahora nos vamos a la carpeta lib y editamos el archivo zombie_event.lua

    Code:

    ZE_blockEnterItemPosition = {x= 1000, y=1009, z=7}
    ZE_enterPosition = {x = 925, y = 1036, z = 7}
    ZE_kickPosition = {x=1000, y=1000, z=7}
    ZE_spawnFromPosition = {x = 913, y = 1024, z = 7}
    ZE_spawnToPosition = {x = 939, y = 1049, z = 7}
    -- ITEM IDS
    ZE_blockEnterItemID = 9485

    Aqui es donde estará el item que bloqueara el evento.
    Code:

    ZE_blockEnterItemPosition = {x= 1000, y=1009, z=7}

    Aqui es donde los enviará el tp al entrar
    Code:

    ZE_enterPosition = {x = 925, y = 1036, z = 7}

    Aqui es donde los enviará cuando el zombie los mate(por lo general es el templo)
    Code:

    ZE_kickPosition = {x=1000, y=1000, z=7}

    Aqui es donde se ponen las posiciones esquina a esquina donde saldrán los zombies
    Code:

    ZE_spawnFromPosition = {x = 913, y = 1024, z = 7}
    ZE_spawnToPosition = {x = 939, y = 1049, z = 7}


    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) 14jlyt4

    Para cambiar el id del item que bloquea y como pueden ver en el video tengo como unas rejas.(OJO EL APARECERÁ Y DESAPARECERÁ AUTOMÁTICAMENTE NO HAY QUE PONERLO EN EL MAPA)
    Code:

    ZE_blockEnterItemID = 9485


    Y ahora en movements, el id que instalaron actionid="5555" en eso lo tienen que poner en un tp en el map como por ejemplo

    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) 2qd4qjc

    Los comandos son

    Code:

    /zombiestart +players (ejemplo:/zombiestart 15)
    /zombiestart force

    Y eso es todo amigos, cualquier duda comenten, si falta algo tambien, puede que se me haya olvidado




    [Sistema] Baul De eventos (Otx 2 y tfs 0.3.7 y .0.4.0) YNU5B25
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    admin, no hay una forma donde el evento empiece automáticamente ?

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    [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] escribió:admin, no hay una forma donde el evento empiece automáticamente ?


    que evento ?????



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    el zombie event, del script que solo tu lo activas, pero habrá una forma de que se active automáticamente ?

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    [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] escribió:el zombie event, del script que solo tu lo activas, pero habrá una forma de que se active automáticamente ?

    claro solo muda el talkaction que que activa el evento a globalevents y listo cambiando la funcion principal



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